You are currently viewing מהם התחליפים למוצרי חלב?
תחליפי חלב

מהם התחליפים למוצרי חלב?

חקרת את נושא התזונה הטבעית והבריאה לעומק והגעת למסקנה שכדאי להוריד כליל את מוצרי החלב מהתפריט המשפחתי, או לפחות לצמצם משמעותית את נוכחותם בבית. את בטח תוהה מה האופציות הקיימות לתחליף בריא ומזין ושיעזור ל"גמילה קלה" ממוצרים, שאנו כה רגילים אליהם מהילדות בכל יום ויומו בעולם המערבי.

אתחיל מחלופה ראויה לחלב הניגר. קיים מבחר גדול מאוד של "חלב" מהצומח: שקדים, שיבולת שועל, אורז, סויה ועוד. האפשרות החביבה עלי במיוחד היא "חלב שקדים".

חלב שקדים מתאים לילדים ומבוגרים, לנשים וגברים, למי שרוצה לשמור על המשקל וגם למי שסובל ממחלות כמו סוכרת ועוד. הוא אינו מכיל לקטוז (סוכר החלב), קזאין (חלבון החלב) וגם לא גלוטן. הוא מכיל סידן בכמות יפה וערכים תזונתיים נוספים רבים. הוא מתאים למגוון רחב של מתכונים מתוקים ומלוחים, הוא טעים, מזין, בריא ומתאים לכל בני המשפחה.

כאן עומדת בפניך עוד בחירה אפשרית:

  1. לקנות חלב שקדים מוכן  

    זוהי בחירה נוחה. קיים מגוון רחב של חברות, ומוצריהן שונים אחד מהשני בטעם ובהרכב. חשוב לתת תשומת לב לתוויות המזון של המוצרים השונים, מכיוון שפעמים רבות יש תוספת נכבדה של סוכר, מלח, חומרים משמרים ועוד, ואחוז השקדים עצמם זניח ביחס לכל שאר המרכיבים.
    בנוסף, בחירה כזאת יכולה להכביד על הכיס, במיוחד אם משפחתך צורכת כמויות גדולות של המוצר על פני השבוע.

  2. להכין חלב שקדים ביתי 

    אין יותר פשוט מזה, הרבה יותר בריא והרבה יותר זול! רק את קובעת מה הרכיבים שיכנסו לך למתכון, במה וכמה להמתיק, וללא תוספות לא בריאות מיותרות.

אז איך מכינים?

למעבר למתכון חלב שקדים ביתי לחצי על התמונה

אירינה גלוזמן בריאות בקלות אימון אמהות עסוקות לתזונה טבעית בכיף ובקלות
חלב שקדים ביתי טעים ובריא

לפוסט הזה יש תגובה אחת

התגובות נעולות.